FAQ – Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

1. Wybierz interesujący Cię produkt, a następnie dodaj go do koszyka. Na tym etapie możesz modyfikować jego zawartość: zmieniać ilość, dodawać lub usuwać produkty. Nie zapomnij jednak nacisnąć przycisku „Zaktualizuj koszyk” po wprowadzeniu każdej takiej zmiany.

2. Przejdź do płatności za zakupy. Jeśli posiadasz już konto w sklepie Natural Mojo, zaloguj się przy pomocy adresu e-mail i swojego hasła. Jeżeli natomiast jest to Twój pierwszy zakup, możesz zarejestrować się jako nowy klient, zaznaczając opcję „Stwórz nowe konto” pod tabelą z Twoimi danymi. Spokojnie, nie udostępniamy Twoich informacji nikomu poza naszą firmą i osobom odpowiedzialnym za dostarczenie przesyłki (na przykład kurierowi). Wypełnij pola, podając swój adres, na który mamy wysłać rachunek. Na ten adres wyślemy również Twoją przesyłkę. W przypadku, gdy życzysz sobie, aby paczka została dostarczona w inne miejsce, wybierz opcję „Wysłać na inny adres?” i uzupełnij formularz. Następnie wybierz najwygodniejszą dla Ciebie metodę płatności.

3. Sprawdź, czy wszystkie wprowadzone informacje są poprawne. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie zatwierdź zamówienie, klikając przycisk „Kupuję i płacę”.

Serdecznie dziękujemy za zakupy!

Jak skorzystać z kuponu promocyjnego?

Podczas składania zamówienia wpisz kod promocyjny w pole „Kod kuponu”, a następnie kliknij przycisk „Zastosuj kupon”. Zawartość koszyka zostanie zaktualizowana: w zależności od rodzaju promocji, do zamówienia dodany zostanie darmowy produkt lub rabat.

Uwaga: jeśli wprowadzisz kupon rabatowy, gratisowe produkty, które dokładane są do koszyka po przekroczeniu danej kwoty, mogą zniknąć (ponieważ z powodu zastosowania kuponu końcowa cena zamówienia może być niewystarczająca do spełnienia warunków promocji).

Jak anulować zamówienie lub dokonać zwrotu towaru?

Odstąpienie od umowy

Za Konsumenta/Kupującego uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Prawo odstąpienia od umowy

Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Czas na poinformowanie Sprzedającego przez Kupującego o zamiarze odstąpienia od umowy wynosi 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odbioru nabycia towaru.

W tym czasie Kupujący jest zobowiązany przesłać na adres e-mail oświadczenie dotyczące odstąpienia od umowy.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dostępny poniżej.

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy

Jeśli chcesz odstąpić od umowy, wypełnij poniższy wzór i odeślij go za pomocą formularza kontaktowego, wybierając “zwrot produktu” jako temat wiadomości. Podaj nam także numer zamówienia oraz przesyłki zwrotnej, abyśmy mogli śledzić Twoją paczkę.

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od zawartej na odległość umowy kupna-sprzedaży.

  • Data złożenia zamówienia:
  • Data otrzymania produktów:
  • Dane osobowe Kupującego:
  • Adres korespondencyjny Kupującego:
  • Czytelny podpis Kupującego:
  • Data:

Następstwa odstąpienia od umowy


W terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedający zobowiązany jest zwrócić Kupującemu dokonanej przez niego płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru. Sprzedający oświadcza, iż jest uprawniony do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta z tytułu umowy sprzedaży w przypadku jego odstąpienia od umowy do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu odesłania towaru skierowanego na adres poczty elektronicznej.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wygaśnięcie prawa do zwrotu:

Odstąpienie od umowy wygasa przedwcześnie, gdy:
- produkty, ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, nie nadają się do zwrotu;
- produkty, ze względu na swój kształt i formę, uległy zmieszaniu podczas transportu.

W jaki sposób zwrócić paczkę?

Wybierz swój kraj z listy poniżej, aby utworzyć opłaconą etykietę zwrotną wraz z numerem zamówienia i adresem. Wydrukuj ją i udaj się do najbliższego punktu DHL, aby wysłać paczkę. Twój zwrot zostanie przetworzony w ciągu około 14 dni roboczych.


Powrót do listy FAQ