FAQ – Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

1. Wybierz produkty po czym kliknij na „dodaj do koszyka” . W każdej chwili możesz zaktualizować swój wybór: zmienić ilość, dodać lub usunąć produkt ze swojego zamówienia. Nie zapomnij jednak nacisnąć „aktualizuj koszyk” po każdej takiej zmianie.

2. Przejdź do płatności za zakupy. Jeśli już masz konto w sklepie Natural Mojo, zaloguj się przy pomocy e-maila i swojego hasła. Jeśli to Twój pierwszy zakup możesz zarejestrować się jako nowy klient zaznaczając „Stwórz nowe konto” pod tabelką z Twoimi danymi. Spokojnie, nie udostępniamy Twoich informacji nikomu po za naszą firmą i osobom odpowiedzialnym za dostarczenie przesyłki (np. kurierowi). Wypełnij tabelkę podając swój adres, na który mamy wysłać rachunek. Na ten adres wyślemy również Twoją przesyłkę. Jeżeli chcesz by paczka została dostarczona w inne miejsce zaznacz okienko „Wysłać na inny adres?” i uzupełnij formularz. Następnie, wybierz najwygodniejszą dla Ciebie metodę płatności.

3. Zatwierdź swoje zamówienie – Sprawdź czy wszystkie wpisane informacje są poprawne. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij przycisk „Kupuję i płacę”.

Zakupy z Tobą to czysta przyjemność!

Jak skorzystać z kuponu promocyjnego ?

W momencie składania zamówienia należy wpisać kod w odpowiednie pole, po czym kliknąć na zastosuj kod. W tym momencie powinna dokonać się zmiana w zamówieniu, w zależności od promocji, może być to darmowy produkt, bądź rabat. Po zastosowaniu kodu, który zmniejsza należność za zakupy, gratisowe produkty, które dokładane są do zamówienia po przekroczeniu pewnej kwoty, moga zniknąć jeżeli poprzez użycie kodu minimalna cena koszyka spadła.

Kiedy mogę spodziewać się dostawy paczki i jakie są koszty dostawy?

Prosimy mieć na uwadzę, iż wyłącznie nieotwarte produkty będą przedmiotem zwrotu.

Produkty prosimy odesłać na adres:

Natural Mojo Gmbh
c/o ANCLA Logistik GmbH
Robert-Bosch-Str. 20a
D-65719 Hofheim-Wallau
Germany

Po odesłaniu produktów, prosimy o potwierdzenie oraz przesłanie nam:

1. Nr nadania przesyłki (w celu jej śledzenia).

2. Rachunku za koszt nadania przesyłki (byśmy mogli zwrócić koszt nie tylko produktu, ale i przesyłki).

3. Prosimy o załaczenie nr IBAN.


Powrót do listy FAQ